Tietoa blogin pitäjästä, Annista


 



Moi! Kiva kun klikkasit tätä postausta! Ajattelin tehdä tällaisen ystäväkirjatyyppisen postauksen, jossa kerron itsestäni hieman lisää. Toivon, että tämän postauksen luettuasi tiedät vähän paremmin, millainen typpi olen! :)

 

Nimi: Anni

Ikä: 11 vuotta

Ulkonäkö: Olen lyhyt, minulla on pitkät, vaaleat hiukset, silmäni ovat tummanvihreät ja minulla on hyvin vaalea iho

Harrastukset: Kirjoittaminen, lukeminen, bloggaaminen, geokätköily ja sanataidekoulu. En ole kyllä geokätköillyt pitkään aikaan, mutta se on todella kivaa! Sanataidekoulua olen harrastanut jonkin aikaa, se on etänä. Kirjoittaminen, lukeminen ja bloggaaminen totta kai! Annin tarinablogin pitäminen yhdistää nuo kaikki kolme lempiharrastustani <3

Kiinnostuksen kohteeni: Kirjallisuus, bloggaaminen, eläimet, historia ja vaikuttaminen. Kirjallisuus ja bloggaaminen tietenkin, miten muutenkaan. Eläimet taas ovat aina olleet mielenkiintoisia ja suloisia. Historiasta olen kiinnostunut vasta lähiaikoina, ja haluan vaikuttaa asioihin! Tykkään tuoda mielipidettäni esille.

Tärkeimmät esineeni: Kaksi pehmoleluani, (en saa unta ilman niitä :D), päiväkirjani, sininen, mummoni neuloma pipo ja jostain narusta tehty kaulakoruni, jossa roikkuu onnenamulettini (pyörän avain 😂) ja jotakin muista koruista irroittamiani koristeita. Se kuulostaa omituiselle, mutta avain tuo minulle toivoa vaikeina hetkinä, ja kaulakoru on osoittautunut parhaaksi tavaksi kantaa sitä mukana.

Lempikirjasarja: Harry Potterit ja Runotytöt. Harry Potter- fani kun olen, ja Runotytöt ovat vain aivan ihana trilogia <3

Kuinka monta kirjaa omistan: Kirjahyllystäni löytyy 68 kirjaa. Kyllä, laskin ne äsken. Unohdin kerran sen lukumäärän ja jouduin laskemaan uudestaan! Suurin osa perheemme lasten- ja nuortenkirjoista ovat minun ja siskoni yhteisiä, mutta nämä 68 ovat ikiomiani. Tietokirjallisuuteen kuuluvia kirjoja taitaa olla hieman enemmän kuin kaunokirjallisuuteen.

Lempigenre kirjallisuudessa: Ei mitään hajua! Kertokaa joku, mihin genreen kirjoittamani tarinat yleensä kuuluvat? Genret eivät ole ikinä olleet vahvin lajini, tiedän suunnilleen vain fantasian ja kauhun :D

Vaatetyyli: Ei mitään tiettyä tyyliä, mutta usein pidän mustia housuja ja collegepaitaa. Rakastan myös hameita, etenkin mustia hameita! Lempiasukokonaisuuteni ovat musta, lyhyt hame, mustat sukkahousut ja punainen paita.

Lempiaine koulussa: Äidinkieli, yhteiskuntaoppi ja historia. Äidinkieli, koska kirjoittaminen, mutta se on alkanut olla vähän tylsää koulussa. Oikeinkirjoitus tulee jotenkin selkärangastani, enkä tee mitenkään erityisen paljon kirjoitusvirheitä, ja koulussa käymme läpi vain kielioppia. Enkä pidä yhtään käsin kirjoittamisesta! Koulussa vihkoon kirjoittamani tarinat ovat NIIN paljon huonompia kuin tietokoneella kirjoittamani. Yhteiskuntaoppi taas on ollut aina kivaa, olen kiinnostunut yhteiskunnasta ja vaikuttamisesta. Historia on lempiaineeni, koska… no, historia on yksi mielenkiinnon kohteeni!

Inhokkiaine koulussa: Puukäsityö. Se ei vain sovi minuun yhtään. Pelkään kaiken maailman sahoja ja puukkoja, ja olen yleisesti ottaen surkea puukäsityössä. Koko muu ryhmämme oli vuollut työnsä aikoja sitten, ja minä yritin opetella pitämään puukkoa kädessä. EI.

Lempiväri: Indigonsininen. Muita kivoja värejä ovat musta ja tummanvioletti. Sellainen todella tumman. Olen vähän tummempien sävyjen ystävä, vaikka rakastan pastellin värejäkin. Huoneeni sisustus on sinivalkoinen. Suomen värit, heh!

Lempieläin: Kaikki! Siis oikeasti aivan kaikki. Kissat ja koirat, hevoset ja lehmät, torakat ja käärmeet, kaikki menee! Pidän eläimistä todella paljon, ja tiedänkin niistä mielestäni aika paljon.

 

Tämä kertoo jotain luonteestani; yritin kirjoittaa mahdollisimman tiivistetyn vastauksen jokaiseen kohtaan, eli vain vastaus. Hmm… ei ihan onnistunut. Olen hyvin puhelias, myös kirjoittaessa, eli kirjoittaessakin höpöttelen jotain turhia! :)

Ensi postaukseen, moikka!

 

 

Kommentit

  1. Heh, minäkin vihaan puukäsitöitä. En edes tiedä miksi, mutta... Ei. EI. Taas yksi yhdistävä asia, muuten :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas yksi samanlaisuus E. Punakuonon kanssa :) <3

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙