Kauniita sanoja & nimiä


 

Moi! Tervetuloa erittäin omituiseen postaukseen. Listaan tässä postauksessa erilaisia kauniita sanoja ja nimiä. Jep, en keksinyt parempaakaan ideaa – mutta kauniit sanat ovat aina ihania, joten kukapa ei jaksaisi niitä lukea? :)

 

Kauniita sanoja

Pisara

Indigo

Jää

Vaahto

Kupla

Orkidea

Aprikoosi

Fakta

Hohde

Lilja

Hiutale

Kaste

Kastehelmi

Kyynel

Vadelma

Hopea

Pilvi

Kuu

Usva

Sumu

Utu

Säde

Tuike

Välke

Orvokki

Sirpale


 

Kauniita nimiä

Sointu

Lyydia

Kastehelmi

Helmi

Luna

Lidia

Aurora

Aamu

Helinä

Daniel

Sam

Elias

Sara

Toivo 

Onni

Lumi

Säde

Tuike

Pilke

Valo

Taika

Ruska

Helle 

Lilja

Orvokki

Arvo

Sini


Kirjoita kommentteihin vaikkapa omasta mielestäsi kolme kauneinta sanaa ja kolme kauneinta nimeä, löytyivät sitten näiltä listoilta tai eivät! Olisi mielenkiintoista nähdä, onko teillä lukijoilla samoja lempisanoja kuin minulla :) <3


Kommentit

  1. Apua, mun nimimerkki on täällä!❤️❤️ Kiitos paljon! Kiva että säkin tykkäät siitä!❤️
    Kauneimmat sanat:
    1. Kyynelkarpalo (bongasin tämän Runotytöistä)
    2. Runo
    3. Hohde
    Kauneimmat nimet:
    1. Unelma
    2. Orvokki
    3. Helga

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai sun nimimerkki on täällä - kastehelmi on ollut alusta asti mun mielestä maailman kauneimpia sanoja :) <3 Ihanaa että kerroit sun mielipiteitä näistä! Hohde täytyy heti lisätä tähän postaukseen, se on niin upea sana. Ja kyynelkarpalo... niin ihana <3 Käytän sitä melkein aina, jos kuvailen tekstissä itkemistä!

      Poista
  2. Kauneimmista sanoista en osaa sanoa, mutta kaunein nimi, jonka tiedän, on todennäköisesti Ilúvatar; sen kirjoitettu muotokin on kaunis.

    VastaaPoista
  3. Hmm, mulla olis varmaan (nämä ei nyt sitten ole järjestyksessä)

    Sanoja:
    1. Kirpeä
    2. Persikka
    3. Sametinpehmeä

    Nimiä:
    1. Seela
    2. Faith
    3. Lilja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmeisesti lähetti mun kommentin nimellä "unknown", mutta Ester täällä silti :)

      Poista
    2. Noista nimistä olen niin samaa mieltä! Lilja etenkin, ihana <3 R-kirjaimesta en ehkä kovin paljoa pidä, siksi kirpeä ja persikka eivät kuulu suosikkeihini. Sametinpehmeä kuvaa jotenkin itseään sanana todella paljon - se kuulostaa niin pehmeältä sanalta! :D

      Poista
  4. Pystyn taas kommentoimaan :'D
    Olen aika lailla samaa mieltä muista kaikista nimistä ja sanoista. Aivan ihania!! Ainoastaan "fakta" sanasta en pidä koko listalta. Se on jotenkin "kova", mutta muuten kaikki ovat aivan super kauniita!
    Omia suosikkejani en edes osaa sanoa, niin paljon kauniita sanoja tiedän! :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sulla on samoja mielipiteitä näistä! :) Fakta - mun mielestä se on enemmän sellainen pehmeä, koska se alkaa f-kirjaimella. D ja F on ihania kirjaimia :D

      Poista
  5. Hmm... Voisinkohan käyttää tätä ideaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit totta kai, olisi ihanaa kuulla sunkin suosikkisanoja- ja nimiä :) Olisi kiva, jos mainitsisit, että sait inspiraation Annin tarinablogista <3

      Poista
    2. Kiitos! Tietysti mainitsen <3

      Poista
  6. Mun toinen nimi on Toivo😅

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙