10 faktaa minusta

 


Moi! Tein joskus aikoja sitten 10 faktaa minusta- tyyppisen postauksen, ja ajattelin nyt tehdä toisen osan. Yritin keksiä tähän faktoja, joita mahdollisimman moni ei tietäisi etukäteen! Toivottavasti nämä ovat sinullekin uusia 💙 


1. Keräilen kauniita sanoja. Jep, siis oikeasti keräilen! Minulla on Wordissa tiedosto, jossa on listana mielestäni suomen kielen kauneimmat sanat. Etsin koko ajan uusia ihania sanoja keskustelupalstoilta sun muilta, ja päivittelen listaani usein! Kauniit sanat ovat niin ihania 💕 

2. Ärsyttävimmät luonteenpiirteeni ovat näsäviisaus, pieniin asioihin takertuminen ja se, etten kestä väärässä olemista. Olen varmasti joidenkin mielestä maailman ärsyttävimpiä ihmisiä - ja joskus omastanikin mielestä 😅 Väärässä oleminen on oikeasti minulle niin, niin vaikeaa... 

3. Hiukseni ovat melkein aina auki tai korkeintaan takaa pienellä letillä niin, että suurin osa hiuksista on kuitenkin vapaana. Jostakin syystä näytän typerältä hiukset kokonaan kiinni, enkä siksi halua laittaa esim. ponnaria! Hiukseni ovat kyllä auki pitämisen takia aina niin takussa, että selvittämiseen menee varmaan tunti 😂 

4. Olen viime aikoina innostunut kaulakoruista, ne ovat niin ihania! Etenkin hopeakorut. Tällä hetkellä kaulassani on helmikoru, joka on tehty aidoista helmistä. Sain sen kastelahjaksi (ihana sana muuten, kastelahja 🤍), ja ainoa ongelma siinä on se, että se kiristää välillä jonkin verran. Tähän koruun olisi kyllä sellainen lisäosa, mutta se pitäisi käydä laitattamassa koruliikkeessä. Muita suosikkejani ovat sellainen hopeinen enkelikoru sekä myöskin hopeinen ristikoru.

5.  Taustakuvani tällä hetkellä on tämä: 


Ihana, eikö? 💙 

6. Vähennän tällä hetkellä ruutuaikaani. Tämä ruutuajanvähennysprojektini alkoi pari viikkoa sitten, ja olenkin jo saanut ruutuajan pysymään n. 1 tunnissa ja 40 minuutissa 🙃 Aikaa jää paljon enemmän kaikkeen muuhun, ja olokin on vain jotenkin parempi! 

7. Eniten käytetyimmät sovellukset puhelimellani ovat Safari, Google, WhatsApp, Instagram, Viestit ja Spotify. Safarissa ja Googlessa selailen enimmäkseen uutisia ja blogeja, WhatsAppissa viestittelen läheisten kanssa, Instagramissa seurailen joitakin tyyppejä, Viesteissä viestittelen enimmäkseen erään ihanan porosen kanssa ja Spotifystä kuuntelen musiikkia ja podcasteja. Ps. Maailman paras podcast on Pottermania, mutta Lukuvika on myös hyvä 🙃💙 

8. Juusto = 💙. Kaikki juustot - ihanaa! Etenkin Auran sinihomejuusto, Castellon valkohomejuusto sekä Valion Ritari-kermajuusto. Homejuustot ovat vain niin parhaita! Voisin kehua erilaisia juustoja vaikka vuoden, mutta en ehkä ala siihen 😅 Joten: juusto on p-a-r-a-s-t-a, muistakaa se! 

9. Olen 144 senttimetriä pitkä. Jep, aika lyhyt! Koko perheeni on todella lyhyt, mutta eipä se mitään haittaa. Lyhyyshän on vain hyvä asia, eikö niin? 😅 

10. Tällä hetkellä päälläni ovat mustat sukat, leveälahkeiset, siniset farkut, liila-sinikuvioinen paita sekä helmikaulakoru. 💙💜

Kommentit

  1. Juustojutun taitaa tietää jokainen chatissa olija xd Mutta muuten ihan uusia juttuja minulle löytyi :'D Olet minua vähän päälle 8cm lyhempi, ainakin viime mittaukseni mukaan, jos nyt sitä tietoa mihinkään käytät xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se ei ollut ehkä mikään maailman suurin yllätys... :D Kiva että muut olivat kuitenkin uusia! Ja joo, olen lyhyt :D

      Poista
  2. Mahtava idea tehdä toinen osa tästä! Tuo toinen kohta on kyllä niin lähellä minua, että ollaan siinä aika samanlaisia! Ja neljäs kohta: Niin minäkin! *Kipittää laittamaan kaulakorun kaulaan, kun unohti laittaa sen*
    Sun taustakuva on muuten tosi ihana<33
    Ja vielä siitä sun pituudesta: Anni, mäkin haluan olla lyhyt! Tällä hetkellä mä olen kuitenkin meidän luokan pisimpien joukossa :’). Voidaanko vaihtaa pituuksia XD?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että pidit :) Hahah, ihanaa että löytyi myös samanlaisuuksia! Ehkä mietitään tuota pituuksien vaihtoa vielä :D

      Poista
  3. Kiva postaus! Faktoja on aina ihana lukea, näistä taisin tietää tuon juustojutun (en muuten pidä juustosta xd), mutta muista en tiennyt :)
    Lyhyys on mun mielestä hyvä asia, itse olen n. 152 cm, ja kolauttelen päätäni keittiön kaappien oviin (jotka pikkuveljeni on jättänyt auki) D:
    Noista luonnepiirteistä, mä olen myös (ainakin ystävieni) mielestä näsäviisas ja omasta mielestäni en kestä sitä, että olen väärässä... Se on ärsyttävää, kun väittelee jonkun kanssa jostain ja sitten se toinen onkin oikeassa xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Musta tuntuu oikeasti, että oon välillä maailman ärsyttävin ihminen :D Ja jep, väärässä oleminen on niin ärsyttävää!

      Ps. Et kai sä just sanonut, ettet pidä juustosta...? Juusto = elämä! <3

      Poista
  4. 2. kohta = MINÄ. Totta kai me kaikki tiedetään juustojuttu, ja ruutuajan vähentäminen - no, sä olet kyllä maininnut sen, joten kyllä mä periaatteessa sen tiesin, en vain ollut ajatellut sitä sen syvällisemmin. Aivan mahtava postaus! 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, meilläkin samanlaisuus tuossa! :D Okei, mun olisi pitänyt tajuta, ettei tuo juustojuttu ollut kenellekään uusi tieto... Ihanaa kuitenkin, että pidit, ja kiitos paljon <3

      Poista
  5. Hieno taustakuva 🤩

    VastaaPoista
  6. Ainakin yksi asia josta olen samaa mieltä: Lyhyys on hyvä asia!! Ite oon tosi pätkä, niin.. Toi juustokohta ei kyllä tullu yllätyksenä💙😂 (Ja en pidä yhtään juustosta, haha..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :D Ja hei, tässä vaiheessa mulle on jo aika selvää, että kaikki tiesi sen juustojutun :D Mutta sun juustonvastaisuudesta en edes suostu puhumaan - juusto on ihanaaa!

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙