Kiitos tähtitaivas


 Moi! Jep, minulla ei ole tietoakaan, mikä tämä teksti on. Se on - teksti. Lauseita toistensa perään. Ja ei, tämä ei yritä olla millään tavalla runo, vaikka siltä vaikuttaakin 😅 Sanataidekoulussa oli siis tehtävänä kirjoittaa säkeissä oleva tarina säeromaanin (googleta, jos et tiedä, mikä on säeromaani) tapaan. Tästä ei tullut aivan tarinaa, enkä tiedä ollenkaan, mitä mieltä olen tästä, mutta... saatte lukea sen silti! Toivon, että pidät 💙


Tähtitaivas loistaa,
yksin sen alla mä oon.
Ei ketään muuta
vaikka ehkä tahtoisin.
Ei kukaan vaan tajuu,
ei ymmärrä, ei ees haluu
ymmärtää.
Tähdet kirkkaat välkehtii,
pilkehtii..
Ne sentään ymmärtää
mua outoa.
Sinimusta taivas niiden takana
piristää mua.

Kiitos tähdet
kiitos kuu ja taivas
Kiitos kun te autatte
silloin kun kukaan muu ei auta
Kiitos kun te ootte aina siinä
-Sä oot tärkeä, me ymmärretään,
niin te tähdet sanotte, vaikka ette te nyt oikeesti sanokaan,
mä vaan tajuan sen
Kyynel vierii poskelleni,
mutta ei se haittaa kun
sä tähtitaivas oot siinä


Ps. Onkohan huolestuttavaa, että omaan jonkinlaisen addiktion yhdistää teksteissäni yksinäisyys ja tähtitaivas...?

Kommentit

  1. Vau!!! Niiin hyvä! Seuraavaksi olisi kiva saada ehkä joko joku kiva eläinsatu tai jatkoa joutsenen selkään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Jos rehellisiä ollaan, mua vähän pelotti julkaista tämä, koska tää teksti on niin erilainen kuin jotkut mun tekstit... Laitan postausideasi muistiin :)

      Poista
  2. Siis mitä, miksi näin vähän kommentteja??? Okei. Kuten sanottua, mulla on täysi addiktio säeromaaneihin päällä, joten jo siitä plussaa. JA SITTEN.
    "Kyynel vierii poskelleni,
    mutta ei se haittaa kun
    sä tähtitaivas oot siinä"
    Jos voisin nyt puhua, sanoisin varmaan kaikkien tuntemieni kehuvien adjektiivien alut, en ehtisi loppuun asti, KOSKA OLISI KIIRE SANOA SEURAAVA. (Ei sillä, että kaverini tekisi samaa kirosanoilla... :D)
    Sitä paitsi - tähtitaivas on ihana aihe, ei kannata olla huolissaan 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en pysty edes vastaamaan tähän kommenttiin, liian ihanaa... Yritän kuitenkin. Kiitos Olivia aivan äärettömän paljon! <3 <3 <3 Olin itsekin aika tyytyväinen tuohon kohtaan, upeaa että säkin pidit siitä! Kiitoos <3

      Ps. Mäkin olen täysin addiktoitunut säeromaaneihin. Ne on vain jotenkin virkistäviä ja ihania :)

      Poista
  3. Tulen kirjoittamaan joskus romaanikommentin, kun pystyn. Olen sanaton. Yksinkertaisesti ihanaa ja suunnattoman kaunista, muuta en voi sanoa💜✨

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksinkertaisen ihana kommentti Taco, kiitos siitä <3 Aivan ihanaa että pidit tästä! <3

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙