Kuva: minä

Helou 🤍 Kirjoitin tämän joskus viikkoja sitten illalla vihkoon, päätin vähän aikaa sitten, että se on ehkä julkaisukelpoinen, vaikka ei kovin hyvä, ja tässä sitä ollaan. Hmm... kerro vaikka mielipiteesi kommenteissa, jos haluat, ja hyvää Lucian päivää 🌙 



Mä katselen sua tunnilla, sun just sopivan sekaisin olevia hiuksia, sun huulia joita sä puret kun yrität joskus keskittyä, sun silmiä joiden katse harhailee ympäri luokkaa muttei koskaan mun suuntaan. 

Mä katselen sua välkällä, sun ihmeen puhtaana pysyneitä Air Forceja, sun ympärillä parveilevia ihmisiä jotka haluaa saada osansa sun ja sun kavereiden suosiosta, sun suuta joka puhuu koko ajan ja jota kaikki kuuntelee. 

Mä katselen sua koulun jälkeen jos voin, sua bussin takapenkillä ihmisten keskellä pyörittelemässä silmiä, sua kaupan edessä naureskelemassa jollekin mitä mä en tiedä, sua kadulla snäppäilemässä jollekulle jota mä en tunne. 

Mutta sä et koskaan katso mua. Sä et ehkä tiedä että mä olen olemassa. Sä näet sun porukan, ne jotka on pitkiä ja kauniita ja oikeanlaisia. Ne joilla on oikeat vaatteet ja oikeat sanat kaikkeen. Ne jotka kuuluu teihin. Ne joilla on merkitystä. 

Sä et näe mua, mutta mä näen sut. 

Kommentit

  1. Julkaisukelpoinen kyllä! Erittäin kaunis ja jotenkin omalla tavallaan yllättävä. :) En voi sanoa sun parhaimmaksi postaukseksi (ei oikeastaan erotu muiden postauksiesi joukosta), mutta ainakin pistää mut itkemään sisäisesti, ja se on hyvä juttu. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos 💙 Joo, ei tämä mun parhaita tekstejä ole, mutta kiva, että pidit silti :)

      Poista
  2. No kyllä tää nyt aika ihana oli <3 Ei ehkä sellainen, joka syöpyy mieleen ajatukset mullistaen ja on siellä vielä pitkänkin ajan päästä, mutta sellainen, jota on kiva lukea tässä hetkessä ja joka herättää sussa tunnereaktion :)

    VastaaPoista
  3. Tää teksti oli ihana! Ei sun parhaita, mutta tää oli ihana. :)

    VastaaPoista
  4. Sä tiedät Anni kuinka paljon mä rakastan juuri tämän tyylisiä tekstejä 💙 Tätäkin rakastan, mutta tämä on erilainen kuin yleensä. Ja nyt tämä ei ollut juuri sellainen, että voisin kääntää tämän täysin suoraan mun omaksi ajatukseksi niin kuin joskus. Anyways, lovelovelove ❤️❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mielenkiintoista, ja kiitos tosi paljon 💙

      Poista
  5. Mielenkiintoista luettavaa, jotenkin hyvin kirjoitettu. Se nosti ajatuksia mieleeni. Hyvällä tavalla:)

    VastaaPoista
  6. Sun tasolla ei mitenkään erityinen, mutta jos ajatellaan, että se on vaan pikku teksti jostain vihkon perältä, ehdottomasti mahtavaa. Tunnelma ei ehkä ole ihan niin onnistunut - siitä on vaikea sanoa, onko se ihaileva, katkera vai jotain siltä väliltä. Tosin varmaan tarkoituksella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliviamainen kommentti :) Kiitos että kerroit sun mielipiteen 💙

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙