Oiskohan kivaa olla kukka

 


kuva: mä

Mä olen kirjoittamassa yhtä pidempää tarinaa, mutta siinä menee hetki, joten sillä välin saatte lukea hyvin lyhyen runon. Jonka kirjoittamishetkestä mä en muista mitään, löysin vaan sekalaista sälää :))) -nimisestä Docsista ja ajattelin, että viimeisestä postauksista on 10 päivää, joten välipostaukseksi tällaista. (älkää kyseenalaistako tätä alkuhöpötystä, mä istun väsyneenä uimisesta autossa kahden kaverin ja yhden pikkusiskon kanssa hyvin ahtaasti menossa ostamaan kaupasta herkkuja) 


oiskohan kivaa olla kukka
semmonen kaunis valkovuokko
saada osakseen jonkun verran ihastelua
jonkun verran tallontaa
ja lopulta kuolla
kun joko kuihtuu tai sitten joku syö sut
hmm
kuulostaa se ihan kivalta

Kommentit

  1. Uu, hieno runo! Tosi lyhyt, mut tässä se ei häirinnyt. Totta kai pidempi postaus olis ollut parempi, mutta ei se mitään <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *katsoo nauruun purskahtamaisillaan sanaparia "kaunis valkovuokko"* *köhii* *miettii yhtä ihmistä*

      Poista
    2. Kiitos, ja hyvä ettei haitannut haha <33 Ja öö okei, mielenkiintoista :D

      Poista
  2. ”Tai sitten joku syö sut” nauroin 😂❤️ Ihana kohta <3 Mut siis joo tästä tulee sellanen pikkutyttövaikutelma. Tai siis sillä tavalla että joku ajattelee tällä tavalla niinku lapsena :) Eli siis jotenkin mä kuvittelin tän kertojan pieneksi lapseksi :) Mut joo pidempi postaus olis totta kai ollut kiva, mutta tääkin oli ihana 🩷 (haha päivitin vihdoin mun puhelimen niin saan noita uusii emojeita)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö tämä on mielenkiintoista, koska mä ajattelin tän kertojan aivan eri tavalla - mutta enpä kerro miten, ettei se pilaa jonkun omia mielikuvia. :) Kiitos 💙

      Poista
  3. ÄLYTTÖMÄN SÖPÖ. Piste. 💛 Lyhyemmätkin postaukset käy, joten ei ois mikään rikosjulkaista enemmänkin tällaisia välipostauksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *itkee kommentissa olevalle kirjoitusvirheelle*

      Poista
    2. Kiitos 💛 (anteeksi mistä lähtien keltainen sydän on ollut olemassa??? miksen mä ole tiennyt siitä???)

      Poista
  4. Apua mä nauran tässä on loistava asenne :D Ei kritiikkiä, kiva pätkä :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeasti ymmärrä, kun kaikkien mielestä tämä oli joku hauska tai söpö, koska mä mietin tämän aivan eri tavalla kirjoittaessani, mutta öö joo kiitos :) <3

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙