Haikuja

 


kuva: minä

Moi! Mä luin sellaisen kirjan kuin Haikuja räjähtäville sydämille, ja mä rakastuin siihen. Ne kaikki haikut oli niin upeita ja osa oli sellaisia, että mä tahdon lukea ne vaan uudestaan ja uudestaan, ja kuvitus oli myös ihanaa ja loistavaa ja se koko kirja oli vain täydellinen. Mä niin tahdon sen omaksi jotta voin lukea sen joka päivä. :)) Jos saat sen mistään käsiisi, suosittelen tosi suuresti. Joka tapauksessa se innosti mut pitkästä aikaa kirjoittamaan haikuja, ja tässä joitain lopputuloksia. Toivottavasti pidät edes jostain ja huomauta ihmeessä jos löydät tavutusvirheen - mä olen nyt vasta haikujen myötä oppinut tavuttamaan kunnolla (juu) ja jotain virheitä saattaa olla :D 🤍


converse-tyttö 

suloinen hymy, hiukset 

pehmeät. ihana 



sinäkin. sinä 

joka lupasit ettet 

ikinä koskaan



Haikuruno on 

kuin tarkennettu kuva 

sekin yrittää



Kesäiltana 

hiljaisena maailma 

pysähtyy tähän 



Järvenpinta on 

kuin täydellinen peili 

lintu rikkoo sen



Kauneus maailman 

saa mut aina uudestaan 

ajattelemaan

Kommentit

  1. Mikään ei erityisesti räjäyttänyt tajuntaa, mutta tosi ihania silti 🫶🏻🫶🏻

    VastaaPoista
  2. Ihania!🌷 En osaa nimetä suosikkia tai mitään, mutta kaikki oli kuitenkin kivoja. :)
    Ai niin, ja niistä virheistä: löysin ehkä virheen siitä ekasta haikusta, vikalta riviltä, huomasin siinä yhden tavun liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos paljon 🖤 Oho, hups... nyt mä olen surullinen, mä mietin tosi kauan, että miten mä saan tossa ekassa haikussa ne tavut järkevästi ja mun piti muuttaa sitä, ja nyt siinä on silti virhe D: Kiitos kuitenkin huomautuksesta haha :))

      Poista
  3. Ihania <3 Ehkä mikään ei ollut sellainen oikeasti tajunnan räjäyttävä (tai sitten se johtuu vain siitä että kello on 23.23 ja aivot valmiina nukkumaan), mutta kyllä näistä huomaa, että sä haikuja osaat kirjoittaa :D Lemppari oli toi kolmanneksi viimeinen 🩵🩵

    VastaaPoista
  4. Voi mä rakastan haikuja 🩵
    Mun mielestä kolme vikaa oli parhaat :)
    HAIKUJA RÄJÄHTÄVILLE SYDÄMILLE wait enkös mä tehnyt siitä postauksen PTM:ssä... No mutta joo se on niin loistava teos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hetkonen onko tossa sun kuvassa kauriita/peuroja (en erota niitä toisistaan lol) :0 Ihana kuva <33

      Poista
    2. Kiitos 🖤 Mitä ihmettä, mä menin katsomaan, ja sulla oli se joku inspiroivia kirjoja -postaus (mä haluan lainata uudestaan sen Kirjoittamisen ihanuus ÄÄ), jossa toi oli... se on aivan ihana 🖤🖤 Ja muuten, se toinenkin runokirja joka siinä oli, se joku nuortenrunouskirja, mä luin sen keväällä ja sekin oli ihana :D Ja joo, kuvassa on jotain kauriita tai peuroja, ne pyöri meidän mökillä ja oli tosi söpöjä <33

      Poista
  5. Samaa mieltä kuin muutkin: kaikki oli kivoja ja ihania, mutta mikään ei ollut tajunnanräjäyttävä :) Kaksi vikaa oli kuitenkin ihanimmat 💙 Tosin ehkä vähän vei fiilistä kun yritin koko ajan tavuttaa näitä kaikkia... Ja joo, mäkin huomasin siitä ekasta vikalta riviltä. Mutta miten sä et osaa tavuttaa anteeksi vain 😭

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä ja oikein ymmärrettävää :) 💙 En mä tiedä, mun annettiin ekaluokalla kirjoittaa ilman tavutusta koska osasin, eikä mulle ikinä opetettu kunnolla 😭

      Poista
  6. Tokavika ja kolmas on parhaat :))) Nää on tosi kivoja, mä rakastan myös haikuja! Essi joskus mainitsi kirjoittavansa niitä, ja mun ajatukset oli suunnilleen "miksi hitossa", MUT SIT KOKEILIN KIRJOITTAA NIITÄ JA EI APUA. E I A P U A. Eli joo se on kivaa :))
    Ja toi oli muuten hyvä kirja, mä luin ehkä joitain sieltä vielä uudelleenkin mut mitkään ei jääneet erityisesti muistiin elämään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla :) Ja kiva kuulla että haikut on kivoja, koska ne on kivoja. Mun äiti tosin valitti kun kerroin niistä, että liian määriteltyä ja tuohan on ihan tylsää ja ei saa käyttää luovuutta, mutta olen kyllä aivan eri mieltä tästä 😭 Ja joo sä sanoit chatissa, että oot lukenut sen, ihanaa :))

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙