Haluan

 


kuva: minä (samaa aikaa otettu kuin edellisen postauksen kuva, josta Eräs lukija tykkäsi haha :)) 

Moi <3 Tällä kertaa ei sen ihmeempiä alkuhöpötyksiä, vain teksti. Nauttikaa tai älkää. :)


Haluan matkustaa 

ilman lentokonetta 

nähdä ja kokea 

sen minkä muut 

he jotka asuu toisella puolella 

melkein pyöreää vihersinistä planeettaa 

Haluan maata sängyllä
ja kuunnella kun pisarat 

osuvat liian ison talon kattoon 

Haluan maata teltassa 

talon pihalla 

pisarat osuu taas 

teltan sadesuojaan 

Haluan olla fiksu 

älykäs ja viisas 

sellainen 

jota uskotaan 

mutta ei se varmaan 

ole näillä ajatuksilla mahdollista 

Haluan jatkaa suremista 

puolesta ammuttujen peurojen 

äidiltä vietyjen vasikoiden 

kituvien kanojen 

koska vaikka 

se sattuu 

heitä ei saa unohtaa 

Haluan tietää 

ymmärtää miksi 

ne ajattelee toisin 

ajattelee että 

on parempi tuhota kuin muuttaa 

Haluan muuttaa itse 

istua kadulla 

huutaa iskulausetta 

kirjoittaa vihaisena 

puhua ihmisille 

pelastaa eläimiä 

elää niin kuin pitää 

jos se jotain muuttaa 

Haluan asua metsässä 

keskellä totuutta 

ilman pahuutta 

yksin ja hyvänä 

Haluan 

paljon

Kommentit

  1. Oi ihan tosi ihana teksti <33 Voisin kuvitella itseni tän tekstin kertojaksi lol :D Mä en oo just nyt kovin lukutuulella joten sori en jaksanut lukea sun aiempaa postausta :/ Mut joo nää kaks kuvaa on ihan yli-ihania 🥹🥹

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon <3 Ei haittaa, en mäkään aina ehdi lukea kaikista blogeista kaikkia postauksia :D

      Poista
  2. Siis joo ihana idea 🩵🩵 Ja toi kuva on superihana <3 Mutta mä en tiedä. Tää säkeiden rytmitys ei ehkä ollut ihan sellaista mihin mä olen tottunut, että tää ei ihan sytyttänyt mua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei tajuan täysin, mä kokeilin nyt vähän tällaista tyyliä :) Kiitos kommentista <3

      Poista
  3. Tosi tärkee aihe, mä en vaan pysty olla tykkäämättä tällaisista teksteistä :) Saako noita sun kuvia muuten ottaa omaan käyttöön? Siis ei tietenkään, että latasin sen Instagramiin omanani, vaan vaikka taustakuvaksi? 💙 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitos <3 Joo, saa ehdottomasti!! Musta on nyt kiva, kun voin samalla tekstien kanssa julkaista mun kuvia tänne blogiin haha :)

      Poista
  4. Kylläääää. TÄYDELLISEN SAMAISTUTTAVA. Ihana. Okei sä varmaan tiesit että mä tykkäisin tästä 🥹 Mutta tää on ihana ja varsinkin toi loppu ja joo ja kuva on tosi kaunis JA NYT MÄ HALUAN AKTIVISTISOIDA 😭

    VastaaPoista
  5. Ensinnäkin tositosi fancy kuva. Ja teksti on mahtava, mut mä haluaisin huomauttaa, että kukaan JÄRKEVÄ ei pitäisi sun ajatuksia minään muina kuin fiksuina. (Tyhmät ihmiset vaan on yleensä erittäin äänekkäitä.) Sä pystyt väittelemään mutkin kumoon tyyliin joka kerta :D Tää on nätti ja annimainen ja joo eipä oikeestaan kritiikkiä tällä kertaa 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä käytä englanninkielisiä sanoja kesken suomenkielisen lauseen minun blogini kommenteissa tulee muuten porttikielto :) Kiitos tästä, mut mä haluaisin vaan huomauttaa, että en ole missään sanonut että joku järkevä ei pitäisi ajatuksiani muina kuin fiksuina - tämä on täysin *köh* *köh* fiktiivinen teksti :))))))) Ja milloin olen väitellyt sinut kumoon neiti syön-kananmunaa-koska-metsästetty-liha-on-eettistä? Kiitos 💙

      Poista
  6. Oli tosi ihana. Ja herranjestas miten sä osaat kirjoittaa hyvin😆, kun mä yritän kirjoittaa niin se ei onnistu yhtään. Mut joo kiva teksti ja eipä oikeestaan muuta💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana kuulla 💙 Ja älä, sä oot varmasti tosi hyvä kirjottamaan! Kaikki on, jos vaan haluaa :) Kiitos vielä <3

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙