Yleinen kuulumispäivitys :)

 


kuva: mä

Oookei, mä en ole julkaissut tänne 17 päivään mitään. Mutta ei hätää, en ole unohtanut blogiani, lopettanut kirjoittamista tai kuollut - olen vain ollut innoissani koulun alusta, ei ole ollut motivaatiota moniin keskenkeräisiin pidempiin tarinoihin ja kirjoittamiseni on keskittynyt lähinnä runoihin, joita en tahdo julkaista. Varmaan lähiaikoina tänne saattaa ilmestyä jopa jokin oikea postaus - nyt pitäydytään vain yleisissä kuulumisissa :D 

Yläkoulu on alkanut ihan kivasti, kukaan opettajista ei ole ollut niin paha (historian ope on kyllä järkyttävän tylsä), saan koulussa vegaanista ruokaa (ja siellä on myös yksi toinen vegaani! ei oppilas, mutta vegaani silti, mikä on ihan mahtavaa, ja nyt mä odotan koulua, koska näen siellä toisen vegaanin), meidän luokalla on ainakin pari ihan kivaa tyyppiä, koulun pihalla on ihana puu ja on kivaa nähdä taas kavereita joka päivä. Muuten mä olen katsonut Netflixistä Gilmore girls -sarjaa (aluksi oli aika tylsä, mutta nyt mä pidän siitä hyvin paljon) ja lukenut Universumien tomua - mikä on NIIN hyvä. Lisäksi olen riidellyt siskoni kanssa, joka tälläkin hetkellä "hieroo" hyvin väkivaltaisesti hartioitani ja nauraa tälle tekstille. Tässä välikevennykseksi terveisiä häneltä: "elikkäs tota moi haluaisin läöhettää terveisiä olivialle takolle sitte linnealle ja heillä on ryppyiset naamat koska ovat vanhoja senioreita ja annin tarina blogin lukioille oikein mahtavaa loppu elämää ja haluan sanoa vielä terveiset äitille iskälle kaikille perunoille ja opettajallrni potulle ja joooooOOOOOOP". Eikös siskollani olekin mahtava oikeinkirjoitus :) 

Muutenkin mulle kuuluu ihan hyvää, rakastan sitä, että kirjat on keksitty ja odotan mun synttäreitä, jotka ovat aika pian. Ja oon ihan Pinterest-addiktoitunut viime aikoina, se on niin ihana sovellus! Tänään on sunnuntai, eli huomenna on taas koulua - ruotsia, kuvista (ei, siitä mä en pidä...), matikkaa, historiaa ja biologiaa. Jee. :) 

Ois tosi kiva, jos kertoisit kommenteissa, miten sun koulu on alkanut ja ihan yleisesti, mitä sulle kuuluu?

Kommentit

  1. Okei kiva kuulumispäivitys :)) Nauroin sun siskon (meinasin kirjottaa sen nimen tähän) terveisille, mutta olen loukkaantunut, ettei hän maininnut minua sanallakaan. Ihanaa että on toinen vegaani, hän vaikuttaa ihanalta ihmiseltä :)) Joo. Itselläni menee ihan hyvin, mutta en kyllä ole koulusta yhtä innoissani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla :)) Selitinkin Whatsappissa, miksei hän maininnut sinua :) Kiva kuulla, että menee hyvin, ja surullista, ettet ole koulusta yhtä innoissasi :(

      Poista
  2. Ihana postaus ja suorastaan kiljuin "wwww" sun siskon kirjoitukselle 🥰
    Uu tosi kiva kuulla nää kaikki - koulu, vegaanius, kirjat ja sun synttärit :)) Onnea etukäteen sitten, et ehkä aio kertoo täällä sun synttäreiden tarkkaa ajankohtaa, right?

    ANTEEKSI etkö sä pidä kuviksesta :O Siis se on okei, mut ihmettelin vaan koska sähän oot piirtänyt jotain tänne postauskuviksi? Ainakin sen Lila Lilan kuva? Ja sä tykkäät valokuvata ja valokuvaus on kuvista. :)) Mulla on sekä piirtämiskurssi ja valokuvaus valinnaisena ja rakastan molempia eniten koko koulusta <3
    Hmm koulu ei ihan mee mun rikkinäiselle sielulle, mut kaipa tästäkin selvitään 😗🎶

    Ja hei: täällä ootetaan jo "postauspostausta" :)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana kuulla 🥰 Kiitos etukäteisistä onnitteluista, en täällä aio sitä kertoa, mutta ehkä chatissa? Joo, mä en pidä kuviksesta, en sitten yhtään. Mä en pidä etenkään silkkipaperiruusujen tekemisestä. Se Lila Lilan juttu taitaa olla ainoa piirros, jonka oon tehnyt vapaaehtoisesti pitkään aikaan - mä en vaan pidä piirtämisestä, oon liian perfektionisti siihen :D Valokuvaus on kyllä mukavaa :) Ihana kuitenkin, että sä tykkäät <3 Kyllä sä selviät, mä lupaan 💙

      Poista
  3. Kiitos terveisistä *meinaa sanoa sun pikkusiskon nimen* Annin pikkusisko :) Mut joo jotenkin tosi kivasti kirjoitettu postaus 🫶🏻 Heii muuten mullakin on huomenna matikkaa, bilsaa ja hissaa :D Mut joo oikeaa postausta odotellaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän varmasti arvostaa kiitostasi :) Ihana kuulla ja hauska sattuma <3 :)

      Poista
  4. Hei muuten, tuosta Gilmore girls-sarjasta, niin ootko tietoinen siitä lukemis-haaste-hommelista, missä luetaan kaikki kirjat mitä Rory on lukenut sarjan aikana?
    Ja kiva postaus, on aina kiva lukea tyyppien kuulumisia, vaikka en heitä tuntisikaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon mä sen nähnyt jossakin, tosi kiva idea vaikken itse ole siihen mukaan lähtenyt :D Kiitos, ja mustakin on aina kiva kuulla muiden kuulumisia 💙

      Poista
  5. Koulu on alkanut erittäin hyvin. 📕 Eilen oli erittäin jännittävä päivä kun olimme mökillä Leppäjärvellä Enontekiössä. Eksyin erämaahan. Maasto oli aivan erinlaista kuin koskaan ennen. Olin neljä tuntia eksyksissä olin varma että en löydä enään mökille. Kunnes saavuin valtakunnan rajalle. Olin noin 20 kilometrin päässä mökistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Apua, kauheeta.. Kiitos kommentista :)

      Poista
  6. Muullakin on synttärit ihan kohta, ja mulla on alkanut koulu ihan OK. On 4 kasin aamua niin se on ärsyttävää. Mutta en oo vielä ainakaan R.I.P.😅 Ja joo mun äiti muutti kauemmas ja joo niin menee ihan ok😕 Mutta on kiva kun mulla on kohta synttärit❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää etukäteistä synttäriä siis, mulla synttärit olikin jo :) Oho, mulla on vaan 2 kasin aamua. Onneks sulla menee kuitenkin ihan ok, kiitos kommentista 💙💙

      Poista
  7. Miten niin en oo kommentoinut tähän ihan oikeestiko. No mutta siis ei en tiennyt mitään näistä et oo kertonut varsinkaan tästä vegaanityypistä mitään :)) JA ET SÄKIN KATO GILMORE GIRLSEJÄ MITEN KAIKKI KATTOO SITÄ???? Mikä se on 😭😭 Ja joo ryppyiset naamat on mut sun siskolla (en meinannut kirjoittaa sen nimeä) on ryppyisempi :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten niin en oo vastannut tähän ihan oikeestiko. Mukavaa että kaikki oli uutta tietoa :)) Ja en mä enää kato tai no joskus mulla on joku 5 Netflix-sarjaa kesken. Joo hänellä on hyvin ryppyinen naama :)

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙