Pinterest, kirjoittaminen ja lukeminen

 


kuva: minä

Otsikossa näette kolme rakastamaani asiaa. Niiden lisäksi rakastan esimerkiksi blogiani, joten nyt yhdistämmekin kaikki nämä ja näytän teille joitakin kuvia mun writing & reading -taulusta Pinterestissä. Nauttikaa <3 Ja varmuuden vuoksi, en sitten omista yhtäkään kuvaa, kaikki ovat Pinterestistä ja kunnia näistä ihmisille jotka ovat ne tehneet 💓



(käytän enemmän aikaa tarinoideni katsomiseen päässäni kuin niiden kirjoittamiseen)

Tää on vaan totta :)



Hahahahaha 
(tästä tulee Olivia-fiilikset) 



Ihana 



:( <3 



>:) 



🤷🏼‍♀️



!!!!!!!!!!!!!!



Joo se on tosi rentouttavaa :)



Haha :D 



Hui tää on kamala tunne (miksi mä kuulostin Olivialta :() 



Kyllä, pitää paikkansa 



IHANA 



Totta ja eikös Ester sanonut näin usein?





Muhahahahaaa (kuulosti pahantahtoiselta naurulta, mut halusin vaan erottaa sen toisesta hahahaasta)






NIINPÄ kaikkien pitäisi lukea. Se on upeaa. (paitsi että sitten lukijoiden kiva sisäpiiri hajoaisi)

Kommentit

  1. Mulla tuli tästä mieleen yks hieno "sanonta" tai juurikin Pinterestistä joskus löytämäni tekstinpätkä: "Lukemalla voi elää tuhansia elämiä"
    Lukeminen on kyllä yks parhaimmista asioista maailmassa :) hienoa että löytyy vielä kirjojen ja kirjoittamisen ystäviä!

    VastaaPoista
  2. Jep, nämä ovat niin totuudenmukaisia ja nerokkaita!! Vaikken ihan kaikkea englantia ymmärtänyt, mahtava postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että pidit <3 Munkin pitää välillä Pinterestiä selatessa katsoa joitakin sanoja Kääntäjästä :D

      Poista
  3. Ihana postaus 💙 Ja nerokkaita lausahduksia ja aivan totta :) Mun lemppari on se joka alkaa Do I need more books... 😂😂😂 Täydellistä mun yksinkertaiselle huumorille :D Ja uuu "i am not the same person i was one book ago" = 💜💜💜 Joo tosi kiva postaus, lisää vaan tällaisia jos löytyy lisää kuvia :)

    VastaaPoista
  4. Nää on niin totta ja tosi hienoja! 💙💚 En vaan ymmärtänyt ihan kaikkia mun enkuntaidoilla. 😥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 💙 Ääh, ois pitänyt varmaan laittaa jotkut käännökset, mutta ei vaan jaksanut :/

      Poista
  5. Hyvä postaus vaikken englannista mitään ymmärtänytkään.. Puhun vain Suomea, Pohjois saamea ja hiukan ruotsia..

    VastaaPoista
  6. Miteeeeennniin Olivia-fiilikset. No ei vaan tallentaisin ton kyllä heti.
    MIKSI mä nauroin tolle "we'll describe you"
    Ja joo oli tyylikäs :)) Mä oon ihan varmasti nähnyt ainakin puolet näistä mun etusivulla, mut se nyt varmaan johtuu siitä, et Pinterestillä ei yksinkertaisesti riitä tarpeeksi kuvia kirjoittamisesta ja lukemisesta muuten :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siteeeeennniin Olivia-fiilikset. En tiedä miksi. Kiva, että oli tyylikäs :)) Ja jep lukemisjuttuja löytyy suht paljon mutta missä ovat kirjoituspinit 😭😭

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa, jos kommentoit, mä arvostan sitä tosi paljon 💙